!

Obserwuj Mnie

Nigdy nie jest za późno na zmiany. (film)



By  Mariusz Lutka     grudnia 12, 2015     
Dopiero przeglądając stare zdjęcia człowiek uświadamia sobie jak dużo zrobił, ciągłe słabości, ból odnośnie niedosytu, mentalne załamanie, to wszystko w pewnym sensie powinno utrudniać nam życie, ale jak się okazuje jest tylko informacja, że można więcej, po co się zatrzymywać, po co spoczywać na laurach, walcz o swój cel, ale nie spoglądaj na efekty co chwile bo wtedy nie poświęcisz całkowitej uwagi na walce.


A oto mój zestaw zdjęć z przemiany, przemiana ta trwała około 4 lat, mimo wszystko, jestem zadowolony z efektu, nie czuje satysfakcji, lecz zadowolenie, bo wiem, że sporo jeszcze mogę dokonać, aktualnie poprawiam jakość mięśni nie zważając szczególnie na dietę. 


Moje efekty możecie podziwiać po kliknięciu w zdjęcie. Przeniesie Was na kanał youtube. 

Mariusz Lutka

Jeżeli jesteś zadowolony z przeczytanego artykułu, podziel się nim ze znajomymi. Dziękuję!

3 komentarze:

  1. Rewelacja :) efekt jest super. Powodzenia w dalszym doskonaleniu siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tu przypadkiem,ale jakie widoki... :P Ja,esktra metamorfoza. Piszę jako dziewczyna i efekt jest super ;) Nie tylko w sylwetce się zmieniłeś,ale na twarzy również. Podziwiam za determinację i życzę coraz to większego zadowolenia z postępów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mariusz to jest Mariusz...ciągle do przodu!! xD

    OdpowiedzUsuń


Google+ Followers

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate