Bądź sobą.

czerwca 30, 2015 Unknown 0 Comments

Ludzie często wytykają nam nasze niedoskonałości "zalecają" zmiany. cholernie bolesne jest takie wytykanie błędów zamiast akceptacja naszej osoby, najgorsze w tej całej świadomości jest fakt, że to nie oni ranią nas, tylko My cierpimy przez samych siebie, z powodu głupiego myślenia. Jeżeli pojawiła by się w życiu osoba która przez cały okres mojego funkcjonowania, była dla mnie autorytetem, taka osoba która mnie inspiruje, osoba na której się wzoruje, to wtedy taka "osoba" mogłaby wytykać palcami co w moim życiu jest niestosowne, ale to raczej odebrane byłoby jako nakierowywanie, dawanie dobrych rad, więc nie mogłoby mnie to zaboleć a wręcz poprawiłoby mi humor. Założenia są takie, że to nie taka osoba nami dyryguje, zazwyczaj jest to osoba za którą nie specjalnie przepadamy. Więc głupotą jest przejmować się radami od osoby która nie była w stanie wkraść się w oblicza naszej sympatii,  w szczególności powinniśmy przemyśleć kilka spraw, zadać sobie pytanie, czy ja chce być taki jak dany "krytykant", bo jeżeli ten osobnik, wytyka mnie palcem, że ja powinienem coś robić, coś co według niego jest odpowiednie, a ja tego nie robię, to jestem na dobrej drodze, żeby nie być takim jak On, a to chyba dobrze.

,,Zawsze bądź sobą, wyrażaj siebie, miej wiarę w siebie, nie poszukuj ludzi sukcesu po to aby stać się kopią ich osobowości". 


You Might Also Like

0 komentarze: