Kolejny sukces

listopada 20, 2014 Unknown 2 Comments

Kolejny etap w życiu osiągnięty, kolejny cel zrealizowany. Na początku był pomysł .. świetny pomysł o którym myślałem dniami i nocami, ale co z pomysłem jeżeli problem w realizacji jest wielki. Nie wystarczy po prostu wpaść na coś świetnego i czekać aż do tego dojdzie .. trzeba w to brnąć. Nie wiedziałem jak, w sprawach finansowych byłem praktycznie na 0 ..nawet powiedziałbym na minus. Mimo to szukałem rozwiązania, .. jeżeli masz jakiś pomysł .. nie ważne jak nierealny się wydaje .. zrób to. Tak rodzą się wielkie pomysły, od małej iskry w głowie. Narzekasz że w życiu masz źle ... że wszystko jest przeciwko, a gdy wpadasz na świetny pomysł to go ignorujesz nawet nie próbując .. gdyby coś było niemożliwe nie mówilibyśmy o tym. Z moim pomysłem udałem się do Bartosza. Bartosz Nosiadek to bardzo pozytywny człowiek, prowadzi swoją firmę FIBRA ..
firma związana z nieruchomościami. Spotkałem go na treningu .. ponieważ sam chodził do trenera i przed pracą o godzinie 7 trenował boks. Dołączyliśmy się z bratem. Zapytałem Bartka czy zna kogoś kto byłby zainteresowany moim pomysłem. Koncepcja pomysłu opiera się na negatywnym nastawieniu świata, łatwo jest zrobić reklamę internetową .. na fb wstawić cytat motywacyjny .... ale ile osób to czyta ? Ile osób otwiera ? A wyobraź sobie, wstajesz rano, otwierasz skrzynkę, a tam biała koperta .. już masz świadomość co to może być, adorator ? ... Otwierasz a tam miłe słowa .. w tym negatywnym świecie zaczynasz dzień od czegoś pozytywnego .. co jest na prawdę trudne. Bartosz nie polecił mi żadnej firmy .. sam zainteresował się tym. Zgłosiłem się w sprawie ulotek do kolegi z którym pracowałem w restauracji, posiada on własną firmę aston-druk.pl/  zrobił mi fajny projekt, od podstaw wszystko zaplanował, dziś byłem u niego odebrać ulotki wraz z kopertami i jestem bardzo zadowolony. Oby na świecie było więcej takich ludzi. Mam nadzieje że mój projekt chociaż w minimalnym stopniu zapoczątkuje to pozytywne nastawienie :)

You Might Also Like

2 komentarze: