Ile to kosztuje ?

listopada 18, 2014 Unknown 2 Comments

Z czasem gdy po dodaniu mojego pierwszego filmu zaczynali wypisywać do mnie ludzie w sprawie diet, postanowiłem wprowadzić za tego typu usługę opłatę. Początki tej przygody opierały się na darmowej wersji. Przynosiło mi to doświadczenie i uśmiech. Nie ludzie pisali do mnie, tylko ja oferowałem diety. Z czasem gdy zobaczyłem nastawienie osób którym starałem się pomóc, gdzie ja przez godzinę pisałem i nie otrzymałem nawet głupiej wiadomości typu "dziękuje" tylko zwykła ignorancja, postanowiłem zrezygnować . Akurat to był najmniejszy powód mojej rezygnacji, najważniejsze opiera się na docenieniu czegoś co trudno zdobyć. Jest takie powiedzenie, - Jeżeli możesz coś zrobić w każdej chwili to prawdopodobnie
tego nie zrobisz nigdy. Na tym się to opiera, dana osoba piszę i wszystko ma na talerzu nie wkładając w otrzymanie upragnionej rzeczy nawet minimum. Na tym się to opiera. Jeżeli komuś na tym zależy to zrobi wszystko, zapłaci 30 razy więcej .. przyjdzie pieszo daleką drogę po upragnioną recepturę. A jeżeli nie .. to traci tylko mój czas. Gdy pisze jedna osoba to ok .. ale 10 osób to już coś. Przeczytałem też historię w jednej z książek - Kobieta wygrała ekskluzywną wycieczkę, udało się jej to za pierwszym razem, ludzie latami walczyli o tą wygraną. Dlatego właśnie, że przyszło jej to tak łatwo ona zrezygnowała z myślą, jeżeli teraz się udało to później też się uda, jeżeli ta osoba walczyłaby długo o to.. to skakałaby ze szczęścia. Czym dłużej o coś walczysz, czym cięższa walka .. tym smaczniejsze zwycięstwo.

You Might Also Like

2 komentarze: