!

Obserwuj Mnie

Get an 8 pack part II



By  Mariusz Lutka     listopada 04, 2014     
 Kliknij aby przejść do filmu
Ponieważ po dodaniu 1 filmu z treningiem mięśni brzuch zostałem zasypywany wieloma pytaniami, postanowiłem zrobić bonusy które pomogą wam uzyskać odpowiedzi. 1 bonus to 3 ćwiczenia na siłowni, Ćwiczenia mocno angażują brzuch, ale też w dużym stopniu inne partie,  dlatego nie są bezpośrednio dodane w  1 części. 1 ćwiczenie to skręty, przy skrętach w prawo i lewo trzymać nogi na wysokości barków prostopadle do siebie biodra staramy się utrzymać w miejscu, operujemy tylko ramionami, tak żeby dolny odcinek brzucha lekko skręcał się na przemian, prawo, lewo, przy tym starając się nie angażować partii
poniżej bioder. Przedmiot trzymać na wysokości brody, starając się trzymać ręce w tej samej pozycji. Ćwiczenia mocno angażują dolne partie brzucha, oraz  boczne. W dodatku angażujemy ramiona, oraz kaptury, na filmie obciążenie 20kg ale zalecam dobieranie według uznania. Po 15 razy na stronę.

2 ćwiczenie z kołem, .. nie wykonujemy ćwiczenia na twardej powierzchni, najlepiej użyć podparcia pod kolana. Nogi w kolanach zgięte około 90 stopni. tak trzymać przy pozycji wyjściowej aż do zakończenia. Kołem jedziemy przed siebie aż do wyprostowania, starając się nie dotykać tułowiem ani twarzą podłoża, zapieramy się tylko kolanami. Ćwiczenie angażuje wiele partii mięśni, brzuch, plecy, 
ramiona, również uda.

3 ćwiczenie, w ostatnim ćwiczeniu robimy lekki spinki, 
bujamy nogami, ale nie prostujemy ich i nie dociągamy do
klatki, wykonujemy połowę ruchu do przodu oraz na boki,
ćwiczenie angażuję mięśnie brzucha ale również je rozciąga i 
rozluźnia, w dodatku angażowane są ramiona wraz z kapturami.

Mariusz Lutka

Jeżeli jesteś zadowolony z przeczytanego artykułu, podziel się nim ze znajomymi. Dziękuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Google+ Followers

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *

Translate