Dlaczego to wszystko ?!

listopada 06, 2014 Unknown 0 Comments

Po co te fanpage ? Po co te filmy na YouTube ? Po co te blogi ? Kim ja w ogóle jestem żeby się czymś takim zajmować ? No właśnie nikim, ale żeby zostać kimś muszę od czegoś zacząć... Mam czekać aż moje marzenia same do mnie przyjdą ? Kocham robić to co robię, kocham prowadzić swojego
fanpage, oraz stronę HWM, kocham robić grafiki związane z motywacją, itd itd .. Więc dlaczego mam tego nie robić? Skoro nikogo tym nie krzywdzę, to dlaczego nie ? Jeżeli na 100 osób jest chociaż jedna której daje szczęście w tym co jest moją pasją to jaki jest powód żeby przestać ? Nie uważam się za wielkiego znawcę .. profesjonalistę .. nie .. to co mam, to co potrafię związane z tym co robię to jedyne drobna część tego co chcę osiągnąć, ale żeby dojść tam gdzie chce dojść muszę stanąć na starcie .. nikt z dnia na dzień nie staje się kimś. Poddać się ze względu na krytykę ? A kim są osoby które krytykują ? Zapewne to ludzie którzy siedzą w swojej strefie bezpieczeństwa i dowartościowują się krytykując innych, osoby które się chowają bo same boją się takich osób jakimi są same. Zomi żerujące na zasmucaniu innych. Ich zadaniem jest stać jak kłodą która blokuje dalszą drogę .. no właśnie .. są przedmiotem .. elementem drogi po sukces. To nie worek bije przyszłego mistrza, to przyszły mistrz bije worek. No i na tym właśnie opierają się Ci ludzie ....

Jeżeli zostałbyś mistrzem .. byłbyś najlepszy, to tych którzy zaczynają, mają po 500 wyświetleń na yt .. krytykowałbyś, wypisywałbyś ..
- jesteś nikim, nigdy w życiu nie osiągniesz tego co ja ?
- Co to ma być ? Mięśnie ?
- 0 techniki, wyglądasz jak kaleka ...

Czy mistrz .. człowiek sukcesu zrobiłby tak ? No nie .. W ten sposób postępują ludzie którzy marzą ale są zbyt wielkimi tchórzami żeby przejść drogę którą ty przechodzisz, doszli do pewnego miejsca .. i stoją tam w przerażeniu jak posągi .. tylko blokując Twoją drogę.

Jeżeli przyszedłby do Ciebie mistrz i powiedział że w tym co kochasz nigdy nie osiągniesz nic .. poddałbyś się ? Myślę że jeżeli faktycznie to kochasz to robiłbyś to dalej, bo jeżeli ktoś to kocha to się rozwija.. chce być lepszy .. a tak dąży się do perfekcji.
Więc nie posłuchałbyś mistrza, a przejmujesz się wypowiedziami szarych osób o których nie masz zielonego pojęcia ? Nie wiesz kim dana osobą jest .. a ona o Tobie wie .. ona się wypowiada na Twój temat nie odwrotnie .. więc to może świadczyć jedynie o tym że jesteś na właściwej drodze.


You Might Also Like

0 komentarze: