Masło orzechowe! Bonus!

listopada 17, 2015 Unknown 0 Comments

Ostanio oglądałem w internecie negatywną wypowiedź odnośnie masła orzechowego, ludzie już wszystkiego się doczepią, a najgorsze w całym tym fakcie jest to, że taki odbiorca wszystko łyka i nie patrzy się już na pozytywy danego produktu .. bo jeżeli ktoś się wypowiada źle to musi być źle.

Oczywiście, wszystko zależy od producenta i łatwo jest trafić na negatywny produkt, ale po co całe życie przejmować się takimi sprawami, najlepiej byłoby nie jeść nic. "Naukowcy zbadali ... jest świetne, afrodyzjak dla ludzi" itd itd itd .. więc faszerujesz się danym produktem, a po 2 latach okazuje się jednak, że ten świetny produkt jest trucizną, i jak tu nie zwariować.

Osobiście polecam masło z Tesco .. 91% zawartość orzechów. 
Cały czas właśnie takie masło zjadam.

Ewentualnie możesz zrobić masło samemu, wystarczy kupić Orzeszki ziemne, koszt takich orzechów to około 4zł za 200 gramów. Ja do mojego masła (zamieszczonego na zdjęciu) dodałem również migdały.
Proporcje to 400 gramów orzechów i 100 gramów migdałów cena za całość to 15zł. (500 g masła).
To jest najlepsze pod względem własnych produkcji, można eksperymentować, moje masło ma lekki posmak chałwy, aż się dziwie, ale to pewnie dlatego, że zamiast miodu/cukru dodałem białko - nutella .. i wraz z migdałami daje taki specyficzny smak.

Orzechy uprażyć, czyli wysypać na suchą patelnie i przewracać aż do zarumienia.
Wsypać do blendera, włączyć urządzenie i czekać aż uzyska właściwą masę, można dodać szczyptę soli, łyżeczkę soli, łyżeczkę oliwy, ale nie jest to konieczne.

Wartość odżywcza na 100 gramów produktu to :

Kcal 610

Tłuszcze 48g
Węglowodany 14g
Białko 27g

Na zdjęciu masło podane jest z waflami SONKO, ja kupuje wafle w Tesco, bardzo fajny produkt, (błonnik lub 7 ziaren)

Dodatkowa opcja do całości to tzw mus truskawkowy, również przygotowanie jest całkiem proste.

Truskawki mrożone 100g
Połowa kostki twarogu 
Oraz banan dla osłodzenia
Całość dać do blendera i razem blendować 

W ten sposób urozmaicimy swój posiłek i z pewnością w łatwy sposób dostarczymy do organizmu cenne makroskładniki. 

Czekolada zamieszczona na waflach to gorzka czekolada kokosowa (całkiem smaczna jak na fakt, że nie lubię gorzkiej czekolady)

You Might Also Like

0 komentarze: