Kick ME! Nowy film na (youtube)

listopada 26, 2015 Unknown 0 Comments

Patrzysz na mnie z góry, jestem kimś więcej niż Ty kiedykolwiek będziesz, potnij mnie głęboko nie będę krwawić, kopnij kiedy jestem w dołku."

Czyli jeden fragment z piosenki KICK ME zespołu Sleeping With Sirens

Zainspirowany świetnym tekstem postanowiłem zrobić film wraz z przetłumaczeniem tekstu na język Polski. Man nadzieje, że takie połączenie Wam przypadnie do gustu.


Pamiętaj, nie musisz być w czymś dobrym, żeby to robić, wystarczy, że dana czynność Cię uszczęśliwia, taka kombinacja doprowadza Nas do sukcesu, bo ciężko jest kochać i się nei rozwijać, Powoli do celu, nei z dnia na dzień, cierpliwość to podstawa.

Film po kliknięciu w zdjęcie!

Nie zapomnijcie również o pozostawieniu czegoś po sobie pod filmem, like, komentarz, subskrypcję, ewentualnie udostępnienie filmu, też potrzebujemy motywacji, a zaangażowanie z Waszej strony daje nam wystarczające zasoby.


You Might Also Like

0 komentarze: